Artyści, graficy, właściciele marek – każdy może zostać sprzedawcą.

Sprzedawaj swoje projekty w formie drukowanych produktów i docieraj zarówno do swoich klientów, znajomych i fanów oraz do całej globalnej publiczności. Rozpoczęcie pracy jest przyjemne, łatwe i szybkie.

Dlaczego warto z nami współpracować?

Dokładamy starań, aby współpraca z nami była łatwa i przyjemna oraz opłacalna. Oparliśmy ją o pięć filarów, które pozwolą Ci skupić się opracowywaniu nowych kreacji graficznych, wsłuchiwaniu się w potrzeby Twoich klientów, analizowaniu trendów rynkowych i mody. Resztą zajmiemy się my 🙂

  • Dostaniesz min. 50% prowizji od sprzedaży
  • Zero stresu w związku z obsługa klienta, produkcją i wysyłką zamówień
  • Pomoc w przygotowaniu plików do druku
  • Gwarancję najwyższej jakości produktów
  • Profesjonalne wsparcie reklamowe

Jak rozpocząć współpracę z nami?

  1. Rejestrujesz się
    Aby rozpocząć współpracę musisz utworzyć standardowe konto na platformie, a następnie zgłaszasz chęć sprzedaży swoich projektów.
  2. Przesyłasz projekty
    Za pomocą dedykowanej strony przesyłasz nam swoje projekty i jednocześnie wybierasz produkty oraz określasz ceny.
  3. Promujesz swoją ofertę
    Wykorzystaj swoją kreatywność i docieraj do swoich klientów, fanów etc. To oni w pierwszej kolejności zostaną Twoimi klientami.
  4. Odbierasz prowizję
    Mamy kilka sposobów odbioru prowizji, w zależności od Twoich oczekiwań: umowa zlecenie, body Sodexo lub faktura VAT.

Jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji o szczegółach współpracy, sprawach technicznych i graficznych lub finansach zapraszamy do kontaktu z naszym działem obsługi.

  • Poniedziałek – Piątek: 8:00 – 16:00
  • tel. +48 62 594 12 09
  • e-mail: info@jazami.pl